بر روی این دامنه اینترنتی سیستم مدیریت محتوا
پارس سی ام اس
نصب شده است که نرم افزاری قوی جهت طراحی سایت
می باشد. طراحی وب
با استفاده از پرتال
( پورتال
) پارس منجر به طراحی وب سایت
شما می شود. طراحی وب سایت
کپی رایت پورتال
پارس
مصرف روزانه چای |
|||
|---|---|---|---|
|
... بررسی های جدید محققان خبر خوبی برای معتادان به قهوه یا نوشابه دارد؛ حتی مصرف مقادیر بالای نوشابه های شیرین و قهوه هم احتمال ابتلا به سرطان کولون (روده بزرگ) را کاهش نمی دهد ... تحقیقات قبلی به نتایج متفاوتی در مورد تاثیر سوء چای و قهوه در بروز سرطان کولون دست یافته بودند؛ همچنین به نظر می رسید مصرف نوشیدنی های شیرین با ایجاد چاقی و مشکلات دیگر می تواند در بروز این نوع سرطان موثر باشد ... بر اساس این نتایج نوشیدن بیش از شش فنجان قهوه در روز یا مقادیر زیاد نوشابه احتمال بروز سرطان کولون را افزایش نمی دهد؛ تنها موردی که در افزایش این خطر موثر یافته شد نوشیدن بیش از 4 فنجان 8 اونسی (هر اونس معادل 283 گرم) چای غیر گیاهی است که تعداد بسیار کمی از افراد را در بر می گیرد ... محققان تاکید کردند این نتایج تحت تاثیر عواملی چون جنس، نوشیدن الکل و مصرف سیگار قرار ندارند ادامه ...
... مصرف روزانه بابونه، می تواند سطح قند خون را در مبتلایان به دیابت تا 25درصد کاهش دهد ... طبق یافته های جدید، با مصرف روزانه چای بابونه همراه با غذا، از بروز بسیاری از عوارض جدی دیابت پیشگیری کنید ... محققان، طی یک تحقیق، به موش هایی که مبتلا به دیابت نوع 2 بودند به مدت سه هفته ، هر روز مقدار معینی، عصاره بابونه دادند و به این نتیجه رسیدند سطح قند خون آن ها تا 25% کاهش پیدا کرده است وطبق این بررسی، محققان بر این باورند که مصرف چای بابونه همراه با غذا، برای انسان نیز فواید مشابهی را در بر خواهد داشت ... مصرف روزانه بابونه، خواص بسیاری دیگر، همچون کاهش استرس، رفع بی خوابی، رفع مشکلات هضم، رفع گرفتگی های قاعدگی را به همراه خواهد داشت ادامه ...
... بر اساس تحقیقات جدید در ژاپن، نوشیدن چای سبز تاثیر مثبتی در سلامت دندانها و لثه ها دارد ... به گزارش ایانا و به نقل از ساینس دیلی، چای سبز که سابقه-اش به 4000 سال قبل می-رسد و از نوشیدنی-های متداول در آسیا است به طور فزاینده-ای در آمریکا طرفدار می-یابد ... درمانگران سنتی ژاپن و چین در دوران باستان، نوشیدن چای سبز را معالج بیماری-ها و بهبود دهنده زخم می-دانستند ... محققان در تحقیق جدید خود متوجه شدند که مصرف روزانه چای سبز ممکن است به سلامت دندان-ها و لثه-ها کمک کند ... آن-ها با مطالعه پرونده پزشکی 940 مرد دریافتند آن-ها که به طور منظم چای سبز می نوشیدند از بقیه سالم-تر بودند ... طبق مشاهدات آن-ها، نوشیدن یک فنجان چای سبز در روز سبب کاهش هر سه شاخص می-شود و بنابراین در سلامت لثه-ها موثر خواهد بود ... محققان علت این مسئله را به وجود کاتچین آنتی-اکسیدان در چای سبز می-دانند ... دندانپزشکان ضمن اعتقاد به این که سلامت لثه-ها برای سلامت کل بدن ضرورت دارد، به دنبال راه-های ساده-ای برای افزایش سلامت لثه-ها هستند که نوشیدن منظم چای سبز یکی از آن راه-ها است ادامه ...
مصرف روزانه چای |
|||
|---|---|---|---|
|